dinsdag 19 mei 2009

mobiel bloggen, videobloggen, fotobloggen





Ja zeg, wat krijgen we nou??!! "Mobiel bloggen", "videobloggen", "fotobloggen"???


Ja, ja, is dat zo gek dan? Ik ben nog niet bejaard, hoor! Ik ga graag met de tijd mee!

En wat is dat dan?!


Als je nou eerst die smerige uitdrukking van je gezicht haalt, dan zal ik het zeggen, oké?

Hm.


Ik heb een nieuwe mobiele telefoon gekocht en daar kan ik foto's en video's en berichten direct mee naar mijn eigen blog versturen. Gewoon een paar toetsen indrukken et voilà!

Et voilà, wat? Wat is dit voor filmpje, man?! Ga je artistiek doen?

Ja, nou ja, ik had natuurlijk zelf nog niks aan foto's of filmpjes, dus toen dacht ik...

Toen dacht je, ik stuur die rommel van de telefoon maar eens op. Kunnen ze daar lekker 11 seconden naar gaan zitten koekeloeren. Alsof we niks beters te doen hebben!


Ja maar...

Als je iets echts te melden hebt, dan kijk ik wel weer eens verder, maar voor nu: tabé!

3 opmerkingen:

  1. ... en ik heb nog gekeken ook!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ook! en het overtrof alle verwachtingen;-)
    Misschien dat het je uitdaagt, Léon, om zelf een filmpje te creeren? Dan komt er nog iets goeds uit voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is lekker psychedelies ...

    BeantwoordenVerwijderen